Virus အတြက္ Combofix နဲ႕ ရွင္းမယ္

Posted by မုိးထက္ျမင္႕ Sunday, January 10, 2010 0 comments

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Virus ေတြကလည္းသိတဲ႕အတုိင္း အမ်ဳိးအစားေတြကုိ ဆုံေနတာဘဲ။ ဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ virus ကုိက္လာတဲ႕ အခါမွာ တစ္နည္းမဟုတ္တစ္နည္းေတာ႕ ေျဖရွင္းတဲ႕အခါမွာ လုိအပ္တဲ႕ နည္းေတြ သုံးလုိ႕ ရေအာင္ တင္ျပေပးလုိက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ အရင္ကလဲ တင္ျပခဲ႕တာ ရွိပါတယ္။ ဒါေလးကေတာ႕ Combofix Software နဲ႕ေျဖရွင္းတဲ႕နည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းမ်ား Virus ကုိက္တဲ႕ အခါအသုံးျပဳဖုိ႕လုိအပ္လာရင္ Download လုပ္လုိ႕ ရေအာင္ တင္ျပေပးတာပါ။ အလကားရတဲ႕ Software လည္ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆီက Download မခ်လည္ Google မွာ ေပၚပါတယ္။

Mediafire
Multiupload

Image and video hosting by TinyPic

Read more: http://www.knowledgewar07.com/2009/10/archives-title-post.html#ixzz0mW6Uw3Wc

0 Responses so far.

Post a Comment